Effektiv

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra Måndagseftermiddag? Vissa är
säkert ännu i skolan, i alla fall vissa kalixbor som går till 15.30..
Men ni som är hemma, är allt bra? ;b

Själv tycker jag timmarna flyger fram just nu! Jag kom hem lite efter
13.00, och nu har det redan gått två timmar.. ;o Jag tycker det känns som
att jag precis kom in genom dörren. Tiden går fort när man har
något att göra! :)

Apropå "något att göra", jag har fullt upp! Jag har renskrivit det jag
ska berätta på engelska om min APU, jag har hunnit vara aktiv
på BDB ett tag, jag har diskat.. Ser ni? Jag har gjort en massa!
Ska man ha en lugn kväll, då ska man vara effektiv! :)



Härnäst blir det operation; Packning. Måste packa dusch-påsen.
Haha! Allt det jag ska ha med till duschen, plus älsklingens saker.
Sedan måste jag påminna älsklingen via SMS att han köper
frisco-bröd till middagen. Får väl hoppas att han kommer ihåg,
annars får han åka och köpa det under tiden jag lagar mat.  ;)

Nu ska jag läsa bloggar och lyssna på Meja.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0