Du är vad du äter

Hej på er allesammans! :) Nu sitter jag här ensam i vardagsrummet..
Älsklingen har åkt hem för den här gången, det är alltid lika tråkigt! ;/
Men jag får trösta mig med att jag får träffa honom igen om några dagar.
Har tänkt åka till Kalix på Fredag, och då får jag ju träffa honom igen! ;)



Sitter just nu och tittar på Du är vad du äter, någon dansbandskändis
som behöver hjälp. Jag skulle aldrig kunna vara med i det programmet,
jag skulle vägra äta allt som de måste äta. Eftersom jag är så kräsen
med mat, så skulle det inte alls fungera att jag medverkar i programmet..
Men det är alltid kul att titta på andra som får hjälp, och så vidare.

Snart tror jag att mamma och jag ska åka till mommo för att hälsa på.
Förhoppningsvis får vi kaffe där, annars kommer jag somna.. ;b
Jag hoppas verkligen att jag orkar läsa i engelska boken ikväll, det
måste jag.. Eller jag behöver inte känna någon press eftersom jag
redan har läst två Engelska B-böcker under vårterminen i 1:an..
Så medan de andra i klassen läser sin första Engelska B-bok,
är jag redan på min tredje Engelska B-bok.. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0