Dagens

DAGENS LÅT: Dj Rankin - Rythm is a dancer
DAGENS KLÄDSEL: Träningsbyxor, stor huvtröja
DAGENS DUSCH: Japp, vid 18-tiden
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS MAT: Billys pizza
DAGENS HÄNDELSE: APU
DAGENS PLANER: Prata med älsklingen i telefon, sova.
DAGENS VILL HA: Kläder
DAGENS SAKNAD: Älsklingen :) <3
DAGENS DROG: Te
DAGENS TRÅKIGASTE: Kanske på APU:n vissa stunder..
DAGENS KÖP: Ingenting
DAGENS GODIS: Ingenting, duktigt va?
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS SJUKA: Frisk som en nötkärna efter en förkylning hela lovet.
DAGENS KOMPLIMANG: Haha, det minns jag inte
DAGENS SKRATT: I Personalrummet :D
DAGENS BILRESA: Ingen alls, jag har promenerat.
DAGENS GRÅT: Har inte behövt gråta idag
DAGENS DRYCK: Te
DAGENS LÄNGTAN: Prata i telefon med älskling :) <3
DAGENS SPAN: Älsklingen? ;) <3
DAGENS KÄNDISSPAN:  -
DAGENS TELEFONSAMTAL: Älsklingen där också ;)
DAGENS PERSONER: Personal och elever på skolan. Mamma.

Kommentarer
Postat av: M

nix det är det inte!

2008-11-03 @ 23:51:48
URL: http://vpt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad skönt du! Vart har du praktik då :)

Med mig är det bara bra.. skoltrött även fast jag har korta dagar ^^

2008-11-04 @ 13:20:59
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0