Dagens bästa

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Tisdagskväll? Själv har jag
suttit och läst i min bok för det mesta. Efter middagen gick jag och duschade,
sedan bänkade jag mig i soffan och har suttit där i två-tre timmar. Kan ju
säga att jag hunnit en bit på boken.. ;)



Måste berätta dagens bästa sak, haha. Fyfarao vad jag skrattade nyss!
Älsklingen skrev nyss på MSN åt mig och frågade vad mina trosor gör
i hans jackficka.. Haha, gissa om jag börja skratta! Nu har vi löst mysteriet
och kom på att det var när jag skulle hämta ett par från lägenheten, som
vi satt ner dem i hans jackficka. Haha, ja fyfasiken vad vi skrattade! :D
Det är första - och förhoppningsvis sista - gången det händer..

Nu ska jag alldeles strax gå tillbaka till soffan, denna gång för att se tv.
Ska se S.O.S Familj och Andra Avenyn, kanonbra va? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0