Bokrecension

Hej på er allesammans! :) Jag har precis tittat färdigt på Våra bästa år.
Ganska otroligt att jag följt serien i flera år, jag har följt det ända sen jag
gick i 3:an.. Har följt serien i 8-9 år, det är fasiken häftigt! ;D

Igårkväll läste jag ut boken "Svart stig" som är skriven av Åsa Larsson,
som jag sa igår så var den lite förvirrande i slutet - men jag rekommenderar
den i alla fall! Nu ska jag faktiskt skriva en recension av boken, eftersom
jag läste boken genom Svenska B-kursen. Måste bara få säga att jag
lyckats bra under praktiken! Jag har läst tre böcker inom fem veckor! ;b
Liza Marklund - Livstid, Åsa Larsson - Svart stig, Berlie Doherty - Dear Nobody.







Ha det bra så hörs vi om någon timme när bokrecensionen är färdig, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0