Bloggen fyller 2 år!

Hej på er allesammans! :) Idag fyller bloggen två år, tiden går riktigt snabbt..
Under dessa två år har jag hunnit blogga ett x-antal inlägg.



Närmare 2 000 inlägg! Okej, det är typ 1600 något, men det är mycket.
Med tanke på att två år har 730 dagar.. Lite mer än två inlägg per dag,
i genomsnitt. Vissa dagar har det uteblivit, och vissa dagar har det blivit
upp emot tio inlägg.. Men i genomsnitt två-tre inlägg per dag.  :)

Jag kan säga att jag kommer fortsätta blogga flera år framöver,
mig blir ni inte av med! Jag älskar att blogga, fast varför vet jag inte.
Nu ska ni få se ett av inläggen från 23 November 2006, och
ett av inläggen från 23 November 2007.  Enjoy! ;)


23 November 2006

Första inlägget!

Yes, nu sitter jag här med SanneH :) Fattar nada av detta,
men jag lär väl mig. Jäjä, ganska fult detta ; o Snart till ICA
sen vidare till mig, och ha kul. ;)

HENRIK - MIN MIN MIN <3


23 November 2007

Fredag

Idag blev det också att stanna hemma från skolan.. Mest för att vi bara
hade Engelska som viktig lektion idag, men den är bara viktig ifall man
får glosor. På arbetssätt & lärandet skulle vi ut och fika hela lektionen.
Under Matten skulle jag tränat på ett gammalt nationellt prov, men det
kan jag göra nästa vecka.. Är först i December som jag ska göra
nationella provet i Matte A. Då var det lika bra att stanna hemma och vila,
så jag är helt frisk nästa vecka! För nu har jag gått omkring med den här
jobbiga förkyldningen i över en vecka. Det är absolut inget kul,
just därför vill jag bli frisk..

Har precis vaknat, gissa om det var skönt att sova till halv 11. :)
Läst lite bloggar, som jag alltid gör. Ska snart redigera någon bild
i Photoshop tror jag, om jag hittar någon på datorn. ;) Får se vad jag gör
resten av dagen, älsklingen kommer inte hem förrän 15.30.. ;p
Hoppas han kommer ihåg att ta med min engelska bok, det måste han!
Nu ska jag göra annat, ha det bra - Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0