Blodbristning

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Onsdagskväll? Själv kan jag
inte klaga allt för mycket. Är lite trött och så, men annars är allt bra.

Igårkväll märkte jag att mitt vänstra öga var alldeles rött, jag fick typ panik.
Jag trodde att det skulle bli ögoninflammation, och det hatar jag.. ;/
Men sedan kom jag på att det alldeles säkert var blodbristning.
Vad är det? Hur får man det? Läs det här.

Idag på morgonen var jag fortfarande röd i ögat, men inte lika röd som
igårkväll. Under dagen har det blivit bättre, men jag är fortfarande röd
vid ögonkanten och inåt öga.. Svårt att förklara, men det ser inte hemskt
ut i alla fall! :) Får hoppas det är borta till imorgon, japp.

Nu ska jag ringa älsklingen, sedan sova. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0