Beck

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Lördagskväll? Själv sitter
jag och älsklingen här klarvakna. Jag har druckit en mugg te, och älsklingen
har druckit en energi-dryck.



Har tittat på Stjärnor på is, och det var Anki och Owe som åkte ut.. ;/
Sedan har vi tittat på Falling Down under tiden det var nyheterna och så vidare.
Men nu sitter vi och tittar på Beck - Mannen utan ansikte. Det är den bästa
filmen av de äldre Beck-filmerna! ;) När vi har sett färdigt Beck, ska vi
antagligen sova. Hoppas jag kan somna, men det tror jag helt säkert..

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKLJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0