Babykläder

Hej på er allesammans! :) Nu har vi varit till Lucas och lämnat en massa
leksaker som han får utav mig. Ni kan ju gissa om han blev glad! :)



Sedan åkte vi till mammas nya lägenhet och lämnade en massa kartonger
med mina gamla kläder, som jag hade som baby/barn. Jag har gått igenom
varje kartong, och vart enda klädesplagg, det tog ett tag! ;b Men nu är det
färdigt, och jag har fått ihop en hel låda full med kläder som jag ska spara
till mitt barn. En del kläder var verkligen "ååh vad söta!" :)
Jag ska lägga in bilder i ett separat inlägg, så får ni se hur de ser ut -
de kläder som jag och älsklingen har valt att spara.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du är lite som mig ;)

2008-11-17 @ 14:43:54
URL: http://zataan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0