Årets Lucia

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig Fredags-eftermiddag? Min är
faktiskt riktigt tråkig än så länge.. Vet inte riktigt vad jag ska göra här vid datorn.
Får se ifall jag sätter mig vid tv:n istället, haha.



Idag fick man se årets lucia-kandidater i Haparandabladet. Jag kan säga en
sak; Ångest.. Haha jag vet inte alls vem jag ska rösta på, det är nog första
gången någonsin! Jag vet vem alla kandidaterna är, men ingen ger den där
wow-känslan, alltså "wow, hon passar som lucia!", då är det riktigt svårt.
Så jag funderar faktiskt på att inte alls rösta, för det spelar ingen roll vem
jag väljer. Ingen är favorit hos mig, haha. Men det var roligt att se Linnea! :)
Förra året var det mycket lättare, då visste jag direkt vem jag skulle rösta
på, Johanna och Ida T såklart - se där, hon blev lucia 2007! ;)

Vi pratade om det på skolan idag, det var många som inte ville ställa upp
i det där. Jag var en av dem, jag skulle inte vilja vara med - haha.. :D
Men men, hoppas ni har lättare och rösta!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0