Arbetsolycka

Godmorgon på er allesammans! :) Detta inlägg kommer handla om
det vi fick höra igår av älsklingens föräldrar..

Älsklingen hann bara komma in genom ytterdörren när telefon ringde,
det var hans mamma. Hon berättade att hans bror ligger på Sunderby
Sjukhus efter en arbetsolycka.. Så de var påväg och hälsa på honom.

4 timmar senare ringde de och berättade litegrann om vad som hänt.
Han var nedsövd och var tvungen att åka på operation 20.00, och
operationen skulle ta ungefär tre timmar.. Hans fru fanns på plats,
som tur är.  :) Idag får vi antagligen höra mer om vad som hänt,
men just nu hoppas jag bara att allt ska bli bra! :)

I NSD står det om en 36-årig man som var med om en arbetsolycka
i Luleå. Älsklingens bror var visst i Luleå just då och arbetade. Åldern
stämmer in, arbetsplatsolycka stämmer in, men inte en sak..
Enligt NSD har personen fått något slag osv i huvudet av något föremål,
men det har inte älsklingens brorsa fått. Inte enligt hans föräldrar i alla fall..
Så jag vet inte om artikeln i NSD handlar om älsklingens brorsa, därför
sätter jag inte in den hit på bloggen..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

usch vad hemskt!!! hoppas att han blir återställd!

kram

2008-11-27 @ 08:12:49
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Dennis:)

Det var om han. han fick väll en stor balk uppkörd i ansiktet ? :( men han överlevde som tur var :D

2008-11-27 @ 20:01:32
URL: http://har.ingen.se
Postat av: Mia

Svar till Dennis;

Yesbox, tur att han överlevde :) Läkarna sa att han inte kommer få bestående men.

2008-11-28 @ 06:51:56
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0