Anna ute ur Idol

Godkväll på er allesammans! :) Som ni ser med rubiken: Anna åkte ut.
Läs artikeln här.

På ett sätt var det bra, jag har inte gillat henne på länge - och då menar jag
lääänge.. Hon och Johan var de sämsta ikväll, det har jag tyckt i flera
veckor. Så jag har faktiskt väntat att hon ska åka ut, det var inte oväntat
från min sida i alla fall.. :) Nästa vecka måste Johan ut, annars är
det hemskt!



Nu blir det väl stora skriverier om att Anna åkte ut, haha.
Alla tycker hon är bra, typ. Men jag gillade bara hennes röst, det
tråkiga var ju att hon alltid använde samma genre.
Tacka vet jag Robin och Kevin! <3

Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0