Adventsstjärna

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra första advent? Själv tycker jag det
är en lugn och mysig första advent.

Jag har ont i magen som ett as, och det är väl inte så jättekul precis..
Men vädret är rätt mysigt, det är typ snöstorm ute medan vi sitter här inne
i värmen. Dock ska vi ut på en stund tror jag, ska väl åka förbi julskyltningen
i alla fall..  Får väl se om det är någon man känner där ute i snöstormen. :)

                           

Älsklingen och jag har precis pyntat inför jul här hemma, men bilder
kommer ikväll när det är mörkare. Då är det jättefint och mysigt.  ;)
Har satt fram den lilla granen på byrån samt adventsstjärnan som hänger
i fönstret. Mysigt! Snart är det jul, börjar få den känslan nu. Äntligen!

Nej, nu ska jag fixa och trixa litegrann innan vi beger oss ut.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fin blogg :)

2010-03-25 @ 12:00:59
URL: http://neginsadeghi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0