Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Hoppas ni har en bra skoldag, det har jag -
än så länge i alla fall.. ;b  Sitter just nu på Datakunskapen och  väntar på att
någon i klassen ska redovisa sin powerpoint om APU:n. Jag har redovisat för
5 veckor sedan, så det är lugnt för mig! :)

Efter denna lektion ska vi egentligen ha Drama, men Teppu är inte här denna vecka.
Så det blir ULS istället, och då ska vi skriva om våra sjukdomar. Jag har redan
gjort färdigt min, som handlar om Tourettes Syndrom. Får se vad jag ska göra då,
kanske läsa lite i engelska eller svenska boken? Annars finns det väl andra
uppgifter att göra. Efter lunch är det samma sak igen, så får se vad som då
händer för min del. Sist på dagen har vi Psykologi B, usch vad tråkigt..
Jag är så less B-kursen redan, men men.. Nästa vecka har vi examens-prov! ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0