Söndag

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni mår bra, eller? :b
Själv sitter jag och lyssnar på Brolle, så klart det är bra!

Jag har lite tråkigt just nu, älsklingen fixar litegrann med
något elschema och jag får vänta.. Vad väntar jag på?
Precis, jag väntar på honom! :) Har spelat Xbox en stund
innan jag bestämde mig för att sitta vid datorn.

Älsklingen sitter just nu och pluggar lite till olika prov,
så jag har precis läst hans projektarbete - det var kanonbra!
Hoppas verkligen han får VG/MVG på det, annars är
det otroligt knäppt. Jag själv har det lugnt nu på läx/prov-fronten,
vilket jag alltid har. På Onsdag är det redovisning i Psykologi B
tillsammans med Marie och Malin. Annars är det helt lugnt! :)

Nej, nu ska jag göra lite annat innan Andra Avenyn börjar.
Hoppas det händer något spännande i dagens avsnitt, sedan är
det även Sanningens Ögonblick 21.00 - det är så bra!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Katta

Fräckt!



Jag har alltid undrat om man verkligen byter dialekt när man flyttar, vissa som jag känner som bott mindre i skåne och dragit till göteborg har inte bytat, och vissa har. Verkar lite konstigt alltihopa :D

2008-05-05 @ 00:55:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0