Söndag

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra helg?
Själv har helgen varit bra, kanonväder hela helgen. Då kan vi ju inte gnälla! :)

Fredag
Hade skola till 13.00, sedan åkte jag hem med Mange till Seskis.
Gjorde pasta carbonara och efter maten åkte vi till mommo. Var även till Lucas
och Wilma. Byggde lego, och tittade på nya glasögon och så vidare.
Under kvällen hemma hos mamma blev det att ta det lugnt.

Lördag
Vaknade ganska tidigt eftersom jag skulle till Haparanda. 10.30 hade jag tid
hos frisören, jag skulle klippa mig. Hade blivit riktigt långhårig.. ;p Var sedan
in på Skopunkten och sökte skor, träffade en gammal klasskompis - Jonnah. :)
Bjöd mamma sedan på morsdags-middag på Leilani. Hihi!
Under kvällen åkte vi igen till Lucas och Wilma, då beställde jag provbågar.
Hoppas de hinner komma till veckan i alla fall, får se om jag gillar någon.
Annars är det bara att skicka tillbaka och låna fyra nya - gratis dessutom!
Senare vid 21.00 blev det självklart att titta på ESC, Grekland skulle ha vunnit..

Söndag
Vaknade vid 10-tiden idag, och gick direkt i duschen. Tittade lite på
Miami Ink innan vi åkte till mommo för morsdags-fika. Mamma vann 100 kronor
på sin lott som hon fick utav mig, Mommo vann också men bara 20 kronor.
Käkade tacos till middag, mumsigt. Åkte hit till Kalix under eftermiddagen,
skönt att vara tillbaka. :) Var förbi till OKQ8 med cykel, var tvungen att smörja
cykelkedjan.. Under kvällen har jag städat och packat, för på Tisdag blir
det studieresa med BF1 och BF2! :D

Nu ska jag borsta tänderna, sedan sova. Får låång sovmorgon imorrn,
börjar först 12.20 eftersom jag och Marie är klara med undersökningen.
Vilken tur att man är snabb och effektiv, hihi! :) Ska sova framåt 10-tiden i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Rosanne

hehe okej (: <3

2008-05-26 @ 14:51:23
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0