Söndag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra helg med mycket solande?
Själv kan jag inte säga att vädret har varit det bästa, men sällskapet har varit det!
Var som sagt hemma hos mamma under helgen, och ska dit även till helgen
som kommer (eftersom det är morsdag).

Fredag
Kom hem vid 16-tiden till Seskis, då lagade vi mat - Spaghetti och Köttfärssås.
Efter det åkte vi till Nicke, men ingen var hemma där.. Så vi åkte till mommo,
hon har äntligen kommit hem från skåne. Var ute och raggade runt med henne
en stund innan vi begav oss hemåt. Där hemma satt jag och skrev på min
Engelska B-recension innan jag gick och la mig.

Lördag
Vaknade efter 11-tiden, skönt att få sova ut någongång! :) Satte nästan direkt
igång med Psykologi-pluggandet, kring olika psykologiska perspektiv. Det är
det man snackar om inom Psykologi B, och det är tråkigt! Tittade även på
lite kläder från Ellos, men blev inte att beställa något. Åkte efter maten till
Nicke och dem, då var de hemma. Lekte med Lucas, busade med Wilma,
och åt glass med Lucas. Jag köpte en Ananassplitt åt honom, och åt mig
själv blev det den nya Magnum glassen - Mayan Mystica. Superdupergod! :)
Det var lätt den nya favoriten inom Magnum, shiiit vad god den var.
På kvällen satt jag tillsammans med mamma och tittade på tv, innan jag
gick och la mig för natten.

Söndag
Vaknade redan vid 08-tiden idag, shit! Mamma tyckte jag börjar bli som
pensionärer. Kanske det stämmer? ;p Har mest suttit framför tv:n idag..
Miami Ink, Pussycat Dolls, och Ambulans - först på olycksplatsen.
Åkte sedan iväg till Kalix eftersom det är skola imorgon, boring. När vi
kom fram skedde en liten olycka - tonfisksalladen som jag hade tagit
med hemifrån läkte.. Allt det blöta hamnade på min neccesär och börs!
Fyfarao vad arg jag var, så det var bara att börja tvätta neccesären och plånboken.

Ska snart se Andra Avenyn, och kanske äta lite tonfisksallad tillsammans
med vitlöksbaguette? Det låter väl smarrigt, nästan så det vattnas i munnen? ;)
Ha det bra så hörs vi senare ikväll, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT  I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är Sebbos mammas lägenhet, vi hyr den i andra hand :) Men den är därikring 100kvadrat :P

2008-05-18 @ 21:12:34
URL: http://snaadrag.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Okej. Bor du annars hos din pappa? :)

Jag har bakat, jobbat, varit på bio, städat lite.. Och pluggat! :)

2008-05-18 @ 21:37:46
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0