Slappdag

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag såhär första skoldagen
denna vecka? Jag kan ju inte klaga på min dag precis! ;)

Slutade 09.40, som jag redan har skrivit här nedanför i ett inlägg..
Hann vara här en stund och äta nudlar, spela kort, och träna med älsklingen
till hans prov. Sedan gick jag till Folkets Hus till 13-tiden, där jag mötte upp Marie.
Vi skulle ner på Ungdomens Hus för att träffa Christer, och de andra som
arbetar där. De skulle svara på våra frågor, och de var supertrevliga.
Vi blev bjudna på fika och allt, men vi tackade nej eftersom vi ätit precis innan vi
gick dit ner. Intervjun tog inte så överdrivet lång tid, så vi hann till skolan och börja
skriva på vårt arbete. Vi hann göra färdigt intervjun, göra framsida, göra bild-sida.
Så det mesta är klart, måste prata med lärarna och höra vad mer vi måste ha med.
Jag tycker vi har med allt det viktiga, allt står i intervjun! :)



Under kvällen har jag legat i sängen och läst en självbiografi av Kim Kärnfalk
(hon som var med i Friends, för ett x-antal år sedan). Boken heter Mamma,
Mormor och Jag
. Det är väl inte den bästa självbiografin jag har läst.. Men ett
plus är att jag känner igen mig enormt mycket, kring det där med pappa..
Glömda skolavslutningar, inga presenter på födelsedagen, inga telefonsamtal,
och så vidare. Allt det där känner jag igen, och det känns i hjärtat när man läser..

Har även tittat på TV - Unga mödrar, så klart! Snart är det dags för ett avsnitt av
Andra Avenyn, hurra! Jag längtar riktigt mycket. Hur ska jag klara mig sedan
när Andra Avenyn lägger ner? Herregud, vill inte ens tänka tanken!
Nu ska jag snart lägga in en musikvideo här på bloggen - håll utkik!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nåå.. Man får ju vara glad om man har en pappa iaf...

2008-05-19 @ 23:11:35
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0