Sims

Godkväll på er allesammans! :) Sover ni, eller sitter ni uppe och ugglar?
Själv sitter jag här vid datorn nu, har precis spelat lite sims. Det är så kul
när man inte spelat på flera veckor/månader. Men jag kommer säkert
lessna snart igen, då är det bara att vänta några veckor innan man spelar igen. ;p

Jag och älsklingen ska snart lägga oss och sova. Båda två är jättetrötta,
och jag måste vara pigg imorgon eftersom vi har psykologi - då vi ska besöka
barnpsyket. Det ska bli riktigt spännande, har aldrig förut varit på ett psyk.
Efter skolan imorgon har jag synundersökning, ska bli spännande att
höra hur pass mycket bättre min syn har blivit. Hoppas den har blivit mycket bättre!
Alltid roligt att höra när det blir bättre och bättre! Ska titta på nya bågar under
helgen kanske, på favoptik? :) Hoppas, jag är grymt sugen i alla fall..



Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0