Pengar

Det är väl alltid bra att tjäna pengar eller hur? Vissa tjänar det på bloggen,
andra genom att jobba, och endel tjänar endast sitt studiebidrag. Jag är en av
dem som tjänar pengar genom mitt studiebidrag - alltså 1050 kronor i månaden..

Men nu blir det annorlunda, i sommar i alla fall! Jag fick ett brev idag, där
det stod att jag fått sommarjobb - hurra! :) Så nu kommer jag tjäna ungefär
4500 kronor för tre veckors jobb, bättre än ingenting alls.. Plus att jag ska jobba
hos släkten sedan, och då kanske man får en liten slant där? Vi får väl hoppas! :)

Detta betyder att jag kommer ha mycket pengar på kortet under sommaren,
och det behövs verkligen! Jag ska ha råd till kläder, lulekalaset, marknad,
skåneresan, och ännu mer shopping! Så det känns kanonbra att få in lite
pengar på kortet. Jag är jätteglad, och hoppas ni glädjs med mig! ;)

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0