Onsdag

Hej på er allesammans! :) Hur har eran skoldag varit idag då? Hoppas den har varit
bra, liksom min! Trots att vi hade prov på förmiddagen har dagen varit bra..

Började morgonen med Psykologi B, då gick vi över till FO Staben, där vi tittade
på en film. "I am Dina", verkligen sevärd film trots att det är mycket psykologiskt
i den. Men det tänker man inte på, om man inte är experter på psykologi som vi. ;)
Efter filmen skulle vi skriva provet i Psykologi, det var bara två frågor. Fast långa
svar såklart, eftersom det handlade om alla de olika perspektiven inom psykologi.
Hoppas på ett G i alla fall, men ingenting är säkert.. ;p Vi hade ingen idrott idag
eftersom Psykologin var från 08.00 - 11.20.. Så vi missade brännbollen.. ;/
Efter lunchen hade vi ULS, då pratade vi lite om kognitiva perspektivet inom
psykologi, och även om psykodynamiska. Alla i klassen fick som uppgift
att skriva ett skriftligt arbete om kognitiv-, eller psykodynamiska perspektivet,
förutom vi som läser Psykologi. Det känns skönt att slippa den uppgiften,
eftersom vi har hållit på med det hela B-kursen i Psykologi. Vi har alltså
hål de lektioner de andra i klassen arbetar med de olika perspektiven, great! ;)
Hade även Svenska under dagen. Då gick vi igenom lite ordklasser..

Gick till busstationen med Marie, och där mötte jag upp älsklingen.
Har sedan lagat hamburgare till middag, eller älsklingen stod för matlagningen
idag. Det blev mumsigt! :) Sedan provade han sin kostym, skjorta och allt
till studenten. Min stiliga man, kan jag säga! :D Så j*kla snygg kan ingen annan
någonsin bli, han är helt enkelt snyggast i världen! <3

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sabine

hoppas proven gick bra :))

2008-05-21 @ 17:54:25
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ok.. :P Men hur gör man de då? :P Jag är helt inkompetent när de gäller blogg XD

2008-05-21 @ 18:07:57
URL: http://snaadrah.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja, vi kan i alla fall hoppas att jag klarar B-kursen. Vi fick titta lite på B-kursen i matte i tisdags och det var inte allt för krångligt, så det ska nog gå bra med ett G i alla fall! :)

Jag går estet teater första året. Vad går du? :)

2008-05-21 @ 18:49:37
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Okej! :) Är det kul?

2008-05-21 @ 19:45:29
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0