Naturkunskap

Fyfarao vilket tråkigt ämne det är.. :/
Jag lider verkligen med älsklingen som måste plugga Naturkunskap,
stackars honom - prov imorgon. De gjorde NK i tvåan men nu har
han omprov, så bäst att passa på under den lilla skoltid som är kvar.

Jag kommer ihåg när vi hade ämnet i högstadiet, fy fasiken vad booooring!
Biologi kunde vara intressant ibland, det vill säga då det handlade om människan.
Men blommor, djur, och allt annat är verkligen tråkigt. Vilken tur att jag inte
går Naturvetenskapliga-programmet, jag hade aldrig orkat det. Läsa Fysik, Kemi,
och Biologi varje dag - nej usch! :)
Jag trivs så bra på BF, det är verkligen otroligt. Trodde aldrig jag skulle må
så här bra under mitt liv. Tänk att en person kan göra så mycket för att
man ska må dåligt. Som tur är så var det inte bara jag som mådde dåligt -
det gjorde ju även hon, som alla redan vet.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0