Måndag

Godkväll på er allesammans! :) Ursäkta för dålig uppdatering idag..
Jag har verkligen inte haft tid, jag har haft fullt upp från att jag klev upp
tills nu när jag ska lägga mig.. ;p

Började morgonen med fritidskunskap, det var tråkig lektion. Vi ska föra dagbok
denna vecka över hur många timmar vi äter, sover, pluggar, fritid och så vidare.
Det kanske blir en rolig grej, let's see! :)
Sedan hade vi BFK, då tittade vi på film - tråkigt.. Sex säljer, och något om våld.
Det handlade om reklma i dagens samhälle och hur vi påverkas, tråkigt att se
eftersom jag redan sett dokumentärer kring det.
Efter lunchen hade vi ULS, då skulle vi börja med människor i behov av stöd.
Man fick välja en sjukdom/syndrom och skriva fakta om den, intressant!
Jag valde att skriva om Tourettes syndrom..
Under svenskan skulle vi skriva en uppsats, och jag tycker min är rätt bra
faktiskt. Otroligt måste jag säga. ;p Fick även veta betyget på Ciao Bella,
det vi hade istället för nationella inom svenska. Alla svenska lärare har tittat
på våra uppsatser och jag fick en 8. VG+ blev det, eftersom max var 10.
Kan ni gissa om jag var nöjd? ;)

Hade även utvecklingssamtal idag med Ullis, inge skäll här inte! :)
Mycket beröm och mycket bra betyg måste jag säga,  jag är kanonglad!
Efter det åkte vi till Synoptik för att beställa ny tid, idag var optiken hemma.
Onsdag 14/5 klockan 16.00 blev den nya tiden, alltså nu på Onsdag.
Åkte vidare till Trocadero för att käka - kebabtallrik ofc. Träffade även Sandras
mamma där tillsammans med hennes pojke. Evigheter sedan jag sett dem,
fick även höra något positivt - Sandra mår bra nu! :)

Här hemma har jag duschat när vi kom hem, sedan tittade jag på Andra Avenyn.
Efter det fortsatte jag mitt arbete med Tourettes syndrom, och nu är det klart.
Ska titta igenom det imorgon, men jag tror allt är färdigt. Vore härligt! :)
Nej, nu ska jag sova eftersom jag måste vara pigg imorgon. Muntliga nationella
i engelska som gäller, gissa om jag är nervös..

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0