Lista

har du rökt? Usch nej >.<

har du snusat? Ingen killsnus i alla fall >.<

har du vart full? Inte full men..

har du legat i sängen brevid en tjej? Japp

har du blivit slagen allvarligt? Haha nej ! :)

tar du droger? Absolut inte!

har du strulat med en kille? Nej

hatar du någon? Ja

älskar du någon? Ja, Henrik <3

har några av dina vänner svikit dig? Japp, men de är inte längre vänner..

har du djur? En katt - Kosmos :)

har du legat brevid en kille i sängen? Japp, varje natt ;)

hatar du dej själv? Nej

gillar du orange?  Nja, inte favoritfärg precis..

har du strulat med en tjej? Nej

har du nån sjukdom? Nej

har du skämt ut dej för nån du gillar?  Haha säkert för älsklingen någongång xD

har du en gris? Nej, men skulle gärna vilja ha en minigris. :)

har du en plattång? Japp

har du en bror? Japp

har du sjukt bra humor? Haha jag vet inte, det beror på vad andra tycker.

är du brunett? Of course! ;)

gillar du att stå i duschen flera timmar? Inte i timmar, men läänge.

tycker du om hästar? Nej

har du en hund? Nej

har du gått på simmskola? Som liten, ja.

har du sagt bög till en kille? Haha japp.

har du sagt fitta till en tjej? Japp.

har du fuskat? Beror på i vad?

har du en tv på ditt rum? Ooh ja :)

har du lunar? Ja

har du MSN? Ja

har du bruna ögon? Nej, endast om jag använder färgade linser..

gillar du att fota? Självklart!

har du sett dej själv brinna? Nej och tur är väl det! :)

hjälper du dina vänner? Så ofta och mycket jag kan.

gillar du tacos? Absolut - vem gör inte det? ;o

tycker du att du är söt? Nej, inte ett dugg >.<

har du dansat? Jodå

har du spelat fotboll? Jo, men det är ingen höjdare..

Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Ooh ja!

kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Nej usch vad tråkigt >.<

har du ätit sniglar? Nej och det lär aldrig hända.

äger du en locktång? Ja

gillar du att tugga tuggummi? Haha jodå :D

borstar du tänderna varje morron och kväll? Definitivt!

gillar du kläder? Jag skulle ljuga om jag sa nej..

hatar du falska vänner? Usch på dem!

gillar du räkna matte? Matte A var roligare än B-kursen, så nu är det nej..

har du gråtit inför en vän? Jodå.

kan du sjunga? Vill du utsätta dig för risken? ;p

har du sett nån dö? Nej

säger du va du vill? Oftast :D

är du stor? Vad menas? ;)

vad e ditt hela namn? Mia Johanna

Kan du mer än två språk? Nej

Hur många?: två

Vilka? Svenska och Engelska

är du kortare än 160 cm? Nej, typ exakt 160 cm

älskar du sommaren? Jaa, såklart!

älskar du vintern? Inte lika mycket >.<

har du mer än 6 par skor? Kanske det kanske, jag har ingen koll.

brukar du sjunga när du är i duschen? Sometimes.

har du hoppat ut ifrån ett fönster? Som liten, ja.
har du mer än 3 par mjukisbyxor? Jag har dubbelt så många åtminstone.

gillar du att städa? Jag skulle ljuga om jag sa nej. ;)

gillar du att sova länge? Det bästa som finns!

har du vart med om en olycka? Japp.

är du förvirrad? Inte just nu, men det kanske kommer.. ;p

har du mer än 6 par byxor? Absolut, jag har mycket som aldrig används..

dumpat någon? Nej

stulit pengar från en kompis? Nej

hoppat i en bil med folk du just träffat? Nej

varit i slagsmål? Noppe, tur det!

smugit ur ditt hus? Jag har egen lägenhet.

haft känslor för någon som inte känt detsamma? Nej.

klarar du dej själv? Ja det tycker jag! :)

kan du laga mat? Japp, allt går med recept! ;)

är du klantig? Kanske vissa gånger.

har du foppatoffler? De är så fula, så nej.

har du mer än 20 låtar på din data? Jodå, det har väl alla?

sminkar du dej innan skolan? Vissa dagar.

har du träffat en kändis? Så många så jag kan inte räkna upp alla. :)

har du mer än 7 par nagelack? Lägg till ungefär 20-30 stycken till.

har du busringt? Vem har inte gjort det?

har du skällt på din bror? Nej :)

har du en vän som bryr sig om dig? Jodå, flera.

har du velat göra saker men vågar inte? Hehe, ofta.

sover du med nått gosedjur? Nej men förrut.

har du åkt nånstans utan att du får? Inte vad jag minns..

vill du bara bort ibland? Jodå, bort från skolan när man har mycket att göra..

har du brännt dej? Några gånger ja.

har du lekt med levande ljus? Japp.

har du lekt anden i glaset? Tror det O.o

skäms du ibland? Nej, bra va? :D

har du vart i skåne? Ska dit i sommar.

är du på sista frågan nu? Haha tyvärr..

vad vill du äta nu? Ingenting

har du haft en bra dag idag? Superduperbra! :)

vad ska du göra imorgon? Åka till Skellefteå - hurra!

vem litar du som mest på? Mamma och älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0