Haparandatur

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni gjort under eftermiddagen/kvällen? :)
Själv grillade vi hamburgare under tidiga kvällen, och sedan blev det efterrätt.
Glass med fruktcoctail, det är verkligen supergott! :) Måste ha extra lyx nu när
det är pingstafton och allt..

Bestämde oss sedan för att åka ut på en biltur, denna gång blev det till Haparanda
kommun, närmare bestämt till Kukkolaforsen. Ett tag sedan jag var där,
och det är så härligt att stå alldeles brevid forsen och höra hur den låter.
Kom hem lite efter 20.00, så missade början av Körslaget.. ;/



Blev väldigt besviken när team Cans vann, jag ville så gärna att Brolle tog hem segern.
Men det kan inte alltid bli som man önskar sig.. Team Cans hade liksom samma
genre på alla låtar de haft med under programmet. Brolle däremot, har ju varierat
genre och det är väldigt roligt! :) Röstade även på Brolle, och nu först har jag
fått ett sms av tv4: "Team Brolle tackar för din röst.".. Lite sena eller?
Älsklingen fick ett sånt sms redan när finalen var.. ;p

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, måste upp tidigt imorgon.
Vi ska nämligen till Luleå, på hundutställning! Första gången i hela mitt liv
som jag är på en hundutställning, hoppas det finns fina hundar där.
Är väl mest troligt Gråhundar eftersom vi ska dit? Men de är också fina.
Imorgon kommer jag alltså inte hinna blogga förrän när vi kommer hem,
och jag har inte en aning om vilken tid det blir..

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Sandra

På hundutställning så finns det flera olika raser på ett ställe, för det mesta :) Har aldrig varit på en. Men vet att det finns olika rasklasser och grupper i en hundutställning, vad jag förstått :)

2008-05-11 @ 10:02:37
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0