Golden Eye

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en bra Fredagskväll? Själv har jag det riktigt
trevligt här tillsammans med älsklingen. Vi åkte ut och cyklade på eftermiddagen,
åkte förbi Kalix Cityfestivalen igen och där hittade jag lite kläder jag vill ha. Får
hoppas att de kläderna finns kvar imorgon på dagen, då vi ska dit igen! ;p
Cyklade sedan förbi till ICA och Coop. Köpte lite gott inför kvällen - Chokladglass
och Fruktcocktail, yummie! Under kvällen har vi sett Rånarna, och sedan Golden Eye.
Eller ja, den är fortfarande på tv men nu ser älskling den själv. Jag var inte så
intresserad av den filmen, så jag satte mig vid datorn och spelade sims. Har precis
borstat tänderna, och ska väl förhoppningsvis sova snart.

Imorgon kommer mamma och hälsar på, trevligt! :) Ska förbi Kalix Cityfestival igen,
och sedan in på KC - måste köpa kläderna jag vill ha! Jag har ju råd, så bäst jag
köper det - annars kommer jag ångra mig föralltid.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0