Frusna män söker kärlek

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig kväll?  Jag får hoppas på det!
Själv sitter jag här vid datorn nu, har precis avnjutit en kopp te framför "Unga mödrar".
Före det satt jag och älsklingen och spelade kort - Hjärter sju och Skittunna.
Haha, japp jag gillar att spela kort med honom, annars är det inte kul! ;p



Ska snart se Frusna män söker kärlek, det har blivit rätt bra ändå. I början missade
jag flera avsnitt, men har sett tre avsnitt tror jag. ;p Haha inte för att jag skulle
vilja bo där uppe i det kalla. Mycket kallare än vad vi har i Kalix. >.<
Jag har även planerat att läsa lite i "Mamma, Mormor och Jag" som Kim Kärnfalk
har skrivit, det är hennes självbiografi. Har lånat boken av moster, och försöker
läsa ut den så fort som möjligt. När jag har tid och lust, kanske jag ska säga!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0