Fredag

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni har/haft en bra skoldag. Själv ska jag gnälla
litegrann över min dag. Jag har ont i magen, like hell..

På morgonen skulle vi ha Matte, men Olle var hemma med vård av barn.
Så vi "arbetade" i boken litegrann, innan Ullis kom in på lektionen och tog över.
Då var det dags att göra Fritidskunskapen, dagbokssaken. Det var riktigt roligt!
Jag sov 62,5 timmar förra veckan - Det är tamejfanken otroligt!! ;p Jag trodde
inte mina ögon när jag räknade ihop antal sömn-timmar jag hade mellan
Måndag till Söndag. Sen äter jag ungefär 5-6 timmar i veckan, not so much.
Haha det var skitkul i alla fall att få veta hur många timmar man ägnar åt allt..
Gick sedan in till 2:ornas hemklassrum, där vi pratade om Skellefteåresan.
På Tisdag bär det av, kanonkul!! :) Sedan blev det Engelska efter lunch,
och då gick vi igenom grammatik. Ingen Pedled idag, skönt.

Står just nu i skolans bibliotek och väntar på kusinvitamin, ska åka hem
med honom. Vet tyvärr  inte när han kommer, men hoppas det blir snart.
Dock brukar han komma först 15.00, men jag kan umgås med Lingling
under tiden, eller börja med Pedled-uppgifterna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nej, det är sant. Det är inte billigt att hyra lägenhet.. Men varför bor du inte inneboende hos någon? Det finns ju vissa som har en del av huset som ett eget hus. Man får egen dusch, toa, kokvrå och sovrum. Så man bor i ett hus med andra, men man har eget tillhåll och egen ingång osv.. Kollade du upp sånt innan du flyttade in i lägenhet?

2008-05-23 @ 13:17:23
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0