Datorkunskap

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni det bra denna Torsdagsmorgon?
Jag får väl hoppas på det! Själv har jag det okej, om vi bortser från magont.
Ska vi hoppas att det går över tills lektionen är slut? Japp, vi får göra det!



Som sagt, nu har vi Datorkunskap, skittråkigt. Vi ska lyssna när några redovisar,
själv redovisade jag för 6 veckor sedan (när alla egentligen skulle redovisa)!
Så ni förstår, de är väldigt sega endel i klassen. >.<
Efter denna lektion har vi två Drama lektioner, för vi har missat så mycket Drama,
och vår föreställning närmar sig.. Om två veckor har vi föreställningen, tror
jag. Eller om tre veckor, men det är jättesnart! Jag är jättenervös att jag glömmer
bort det jag ska säga, men vi får hoppas det går bra. Det blir ändå bara för småbarn,
så de förstår inte om man säger fel. :D
Sist på dagen har vi Psykologi B, och jag har inte en aning om vad vi ska göra.
Med Kerstin vet man aldrig, så är det alltid! ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0