Torsdag

Goddag på er allesammans! Hoppas ni har sovit bra inatt, själv har det varit
varierande.. Pojkvännen har legat och snurrat på sig, och varit upp ett x-antal
gånger. Men sånt hör till, jag menar - vad vore det utan snurr i sängen?
Ska man ligga som sillar, helt stilla eller? ;p

Morgonen började med Datorkunskap, vi lekte och fixade i Powerpoint.
Jag är snart färdig, och än så länge är jag hyffsat nöjd med designen! :)
Sedan hade vi Drama, då vi gjorde vår teater. Yeah, snyggish i håret ffs!
Jag berättade, och jag hade svart/lila peruk, de andra passade ju inte.. ;p
Haha typ Goth-berättar, voi voi! Lunchen var supergod, pastasås och
spaghetti - Yummie! :) På Kommunikationen hade vi ULS istället,
och då läste jag om Livsvillkor (eftersom jag redan är färdig med det andra).
Sedan gick jag in på nätet och tittade statistik för arbetslösheten här
i Norrbottens län, det är mest killar som är arbetslösa - fast i ULS boken
står det att mest kvinnor är, men det är gammal bok. Det var intressant
att söka lite på datorn angående arbetslöshet.

Nu har jag i alla fall slutat skolan (ingen Psykologi eftersom läraren är borta).
Väntar på älsklingen nu, han har körning idag igen. Hoppas det går bra för
honom! :) Jag ska stå här i skolans bibliotek tills han ringer kring 14.00
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0