Tjenare Kungen

Nu var det avklarat - Tjenare Kungen! Har tittat på Tjenare Kungen under
kvällen, den visades 21.00 på Kanal 5. Det var en bra film må jag säga.
När jag började se den kom jag på att jag inte alls känner igen något
ur filmen, så jag hade inte sett den tidigare. :) Jag och älsklingen låg
i sängen och tittade på filmen samtidigt som vi smaskade på Tuc.
Det är riktiga godheter, speciellt med Taco färskost! ;)

image843

Zappade vidare på tv:n och hittade Miami Ink på Discovery, låg
och glodde på det ett tag. Sedan blev jag sugen på Sims2,
så har precis gjort färdigt ett hus. Snart är det väl dags för sängen,
imorgon är det dop-dags igen. Denna gång är det älsklingens
kusin som ska döpa sitt barn. Nej, nu kallar sängen!

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

tack ska du ha :) ska nu bara slänga i mig frukost och sen snabbt iväg och börja jobba..! ha det fint :)

2008-03-29 @ 06:35:07
URL: http://vpt.blogg.se
Postat av: Anonym

blir oxå sugen på att spela lite thesims 2 :)kram

2008-03-29 @ 10:06:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0