Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :)
Sovit gott? Jag fick sova nio timmar inatt, kanonskönt!
Japp, vi hade sovmorgon till 09.20 idag. Varför är jag redan i skolan då?
Älsklingen skulle till bygget i Bjumis, så han tog skotern efter 08
och åkte iväg. Då åkte jag iväg till skolan eftersom jag ändå hade skjuts. ;)

Börjar med Svenska 09.20, då blir det att titta färdigt på Vägvisaren.
Sedan har vi lunch, och jag lovar er att det säkert är äcklig mat.
Engelska efter lunch, och då blir det säkert att träna ännu mer muntligt.
I hate it! Jag suger verkligen på att prata engelska, usch..
Fritidskunskapen ska vi ut till olika skolor för att intervjua de
fritidspedagoger som finns.. Jag & Marie ska till Centrumskolan. ;p
Sedan blir det att vänta tills älsklingen kommer och hämtar mig.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0