Söndag

Godmorgon allesammans! :) Sovit gott? Här har jag sovit som en stock.
Tog ordentligt med hostmedicin igårkväll innan jag somnade, och det
hjälpte faktiskt! *Otroligt lättad* Så min natt bestod inte av hostande
hit och dit, utan det blev bara några hostar och sedan somnade jag.
Hoppas det blir likadant ikväll, och att min hosta snart försvinner helt
och hållet! :) Varför måste det alltid ta länge för hostan att försvinna?
Så har det alltid varit för mig i alla fall, det tar en evighet innan det försvinner..

Slutpratat om hosta nu.. Över till något annat. ;p
Jag vaknade redan 08.30 idag, helt pigg! Det var riktigt konstigt,
har nämligen vaknat 08.30 både igår och idag. Är utvilad ändå,
kanske tur det? Nu ligger älsklingen i sängen och ser på Ocensurerat,
medan jag sitter här och bloggar. Ska gå och försöka charma honom
så vi någongång kan gå ner och äta frukost. Hoppas även att jag får
honom och spela vänd-tia med mig. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0