rent hus

Usch och fy.. Jag fattar inte hur folk kan ha det så svinigt hemma.
Jag själv är ordningssam, och hatar när det är stökigt. Är det stökigt
hos mig & älsko, då mår jag skitdåligt tills vi städat och allt är fint igen!
Hur är ni, ordningssamma eller stökiga?

image798

Har precis tittat på ett avsnitt av Rent hus, och usch! ;p
Det var inte lika stökigt som förra avsnittet, men detta var också hemskt.
Familjen kunde inte sitta tillsammans och äta mat vid köksbordet,
de fick sitta i sina rum och äta istället.. Herregud!
Jag fick ryck, och började städa litegrann - Voila! Nu 15 minuter senare
är det stor skillnad. Nu mår både jag och älsklingen mycket bättre! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0