Onsdag

Psykologi-prov 08.00.. Ja hur tror ni att det gick? Åt helvete nästan, det kan
jag säga direkt! Det var sådant som vi BF:are inte ens gått igenom, eftersom
vi varit på APU fyra veckor medan de andra haft Psykologi.. ;p
Jag gjorde provet i en timme ungefär, och hoppas på ett G åtminstone.
Denna gång får jag knappast VG, fooook.. ;(

Resten av dagen då? Fortsatte med Idrott 10.00, denna gång hade vi
Badminton och Avslappning. Ingela var borta denna vecka, så vi hade
någon annan kvinna som lärare. Jag vill ha tillbaka Ingela nu! :)
Lunchen ska vi inte ens tala om - Katastrof! Handelsprogrammet
kan inte göra baguetter.. Visst, de kanske kan sitta i kassan men inte
leka kockar i alla fall! Hela klassen klagade ju på baguetterna.
Var fanns salladen, gurkan och tomaten?! Vart var all sås?
Det fanns ingenting på baguetten, bara kyckling..
Sedan hade vi ULS, då pratade jag med Solweig om min
sammanfattning av Att bli vuxen & Att bli äldre, det gick kanon!
Ja sedan fick vi sluta, och börja matten tidigt. Gick väl sisådär på matten,
hann räkna några tal i alla fall på 50 minuter.

Nu sitter jag här, har precis gjort klart Skolans historik och verksamhet.
Lätt som en plätt! Hoppas de andra i gruppen snart blir klara med
deras delar, min del är redan klar. ;) Ska gå ner nu, tror älsklingen
har lekt färdigt med bilen ute på gården.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahha, nog märks det att vi 2or (Handels) är ute på praktik när mackorna blir dåligt gjorda (skojjar)..

2008-03-05 @ 16:45:27
URL: http://LisaLarsson.blogg.se
Postat av: ellen

Orka! de är ju inte änns handelsprogrammet som gör dom. Om nu hela din klass tyckte att dom var dåliga, så är de ju bara säga de, så fixar man de i caféterian. Du är stark... haha !

2008-04-11 @ 11:41:07
Postat av: Anonym

Synd bara att de inte är vi som gör dom. Dessutom så kan du nog bara gå och säga att de inte var någonting på så får du säkert de.

2008-04-11 @ 13:16:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0