Melodifestivalen 2008

Årets vinnare av Melodifestivalen blev Charlotte Perelli.
Vad tycker jag om det?

image814

Måste säga att jag hellre ville se någon annan vinna, Nordman till exempel.
Charlotte hade en bra låt, men Nordman och Sanna Nielsen var ändå
bättre på något  vis. Nå ja, hoppas det går bra för Sverige i ESC. :)

En låt jag har dunkat hela kvällen är Frida - Upp o hoppa!
Alla klagar på att hon sjunger på skånska, vad f*n gör inte Timbuktu då?
De låter exakt likadant, bara olika kön. Frida är ju bara för go. :)
Vet ni föresten att hon bor i samma kommun som min morbror? ;)
Jag tycker det är rätt häftigt att de går och handla på samma lilla affär.
Frida är i alla fall en supergo tjej, och låten blir man så glad av!
Ingen låt för melodifestivalen, men den är superbra i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0