Måndag

Här är jag nu - välbehållen! :) Idag på morgonen slapp vi iväg till Kalix,
med min kusins hjälp. Vi fick åka tillsammans med honom. Så kan ni
gissa hur tidigt vi klev upp? 04.45, japp! Jag känner mig riktigt sliten,
men det är bara att hålla ut.. Jag slutar 15.30, som vanligt.. ;(

Har precis ätit lunch - potatismos och köttbullar med sylt. Mos och sylt
gick att äta, men jag hatar köttbullar.. ;p Före det hade vi Fritidskunskap,
och då pratade vi om Fritid. Sedan BFK, och då fick vi höra om BF3:ornas
resa till Ryssland. Hoppas verkligen vi får åka dit i trean, då ska jag ta
chansen! :)

Nu ska jag gå och vänta att älsklingen slutar sin lektion.
Han har precis haft redovisning om Tibetansk Buddhism = Lamaism.
Ha det bra så hörs vi senare idag, Ciao!
HENRIK <3333

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? SKulle du vilja hjälpa mig att byta header :)? tack för en bra blogg förresten.

2008-03-10 @ 11:09:06
Postat av: emilie

köttbullar är ju gooott ;p
haha, okej. men bra att du kom hem välbehållen iallafall :) osis att du fick vakna så tidigt idag dårå, men då somnar du lätt ikväll, haha :D
Men jag har haft en mysig helg, har vart med lite kompisar o såå :)

2008-03-10 @ 16:01:18
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se
Postat av: Mia

Mingla: Tack så mycket! :) Blir superglad när jag får höra det! :D

2008-03-10 @ 17:34:15
URL: http://miizing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0