Måndag

Idag var det första skoldagen efter sportlovet.. Det kändes kan jag säga!
Jag var jättetrött när vi kom till skolan, men sedan gick det över. Vi är klar
med Arbetssätt & Lärande-kursen! :) Egentligen skulle vi varit klar till jul,
men vi har missat så mycket lektioner så vi är nu först klara med kursen..
Så imorgon behöver jag inte gå på våran "rest-lektion". Då slutar jag 13.00! :D
På Fredag börjar vi med en ny kurs - Fritidskunskap. :)

Ja idag då.. Hade sista Arbetssätt & Lärande-lektionen, och då skrev vi
litegrann om våra behov, feedback och så vidare. Sedan hade vi BFK,
då skulle vi göra grupparbeten. Jag, Jenna och Marie började med
skolans verksamhet och historik. Zandra var sjuk idag, hoppas hon
blir frisk snart! :) sedan lunch - Parisare, usch.. Så fil för min del.
Har haft ULS och Svenska efter lunch, då tittade vi på En ny människa.
Filmen skulle vi sett i Psykologi-klassen, men eftersom vi bara är fem
som läser Psykologi från BF så fick vi se den med hela klassen. ;p
Dels för att vi jobbar lite om kris i ULS:en.. ;p

Nu sitter jag hemma hos älsklingen, vi skulle hit ikväll för att han
skulle göra något vid datorn och skriva ut. I lägenheten har vi
ingen skrivare.. ;( Ska kanske snart duscha? Hoppas! :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0