Lugn Torsdag

Det var ett tag sedan jag hade en lugn kväll.. Idag (äntligen) har jag en lugn
och mysig kväll framför mig! Inget prov eller läxa att plugga till, bara umgås
med älsklingen och datorn. Har haft mycket att göra några veckor nu,
eftersom vi skulle ha ett stort Psykologi prov igår. Men nu är det gjort som
sagt, och då får jag verkligen passa på att njuta innan nästa stora prov/läxa
kommer..

En kväll som denna blir att mysa framför Du är vad du äter 20:00 på TV3,
tillsammans med liite godis och älsklingen. ;) Det blir en perfekt kväll!
Har även hunnit städa bland sminkväskan, och hunnit packa ner grejer
jag ska ha till Seskarö imorgon. Japp, imorrn åker jag och älsklingen
till Mamma över helgen! :)

Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0