Larm

Nu har jag förhört älsklingen, och han var superduktig! :) <3 Japp, han har
slutprov imorgon i Larm, och då har jag varit snäll och förhört honom. Det är
44 sidor, och han kan nästan alla frågor, det är kanonbra! ;*

Nu ska vi snart se tv, och ta någonting att äta. Men vad?
Jag tror det blir mjuk vetekaka med kaviar på, och varm oboy till. Mums!
Ska även lägga upp en bild snart på vad som finns i vårat lilla kylskåp just nu.
Har nämligen sett den utmaningen i några bloggar, att man ska visa vad
man har i sin kyl. Haha titta in här om några minuter, så får du se vad
vi har i vår mini-kyl just nu. ;)

Ha det bra så hörs vi senare Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: emilie

gött med varm oboy ;p

2008-03-06 @ 19:11:19
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0