Goldminer

Har varit och handlat ingredienserna till middagen nyss..
Nu sitter jag här och spelar GoldminerHamsterpaj,
förut spelade jag och min kusin alltid det. Det var faktiskt
han som gjorde mig intresserad av spelet. Kan medge att
varje gång jag förlorar blir jag skitsur och slår tangentbordet.
Jag tycker den där gubben drar upp guldklimparna så sakta.. ;p

image813

Nu ska jag fortsätta spela! Testa gärna ni också, det är
riktigt roligt! :) Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sabine

Vi hade 50% av ämnena på engelska.

2008-03-15 @ 21:49:13
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0