Godnatt

Godkväll på er kära läsare! :) Nu är klockan 23.20 och det är dags att stänga
datorn för min del. Ska försöka sova nu, det blir nog inga problem - jag är
jättetrött måste jag erkänna! Jag vet en som kommer somna fort.. ;b

Har precis suttit och spelat lite Sims2, huset jag byggde blev riktigt
snyggt om jag får säga min åsikt. Annars brukar mina hus se nästan
likadana ut invändigt, men nu blev det annorlunda - och jag blev mycket
nöjd! :) Älsklingen ville visst ha datorn nu, och fortsätta bygga sitt
Playboy Mansion-hus. Det är ruskigt stort! ;)

image766

Glöm inte att ställa fram klockan en timme inatt!
Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: laijna

roligt med the sims :D

2008-04-01 @ 19:01:58
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0