Dop

Nu är det avbockat från dagens to do-list.. Dopet började 13.00
i Kalix Kyrka. Det är faktiskt första gången jag är inne i kyrkan här.. ;p
Träffade älsklingens alla kusiner och släktingar där, många nya
ansikten måste jag säga! Efter allt i kyrkan åkte vi vidare till
Innanbäckens bygdegård, typ ett pyttelitet ställe. Men vi rymdes
där i alla fall. Fikade jättegott fika, och sedan var det inte så
mycket mer. Kom hem före 16.00, tidigt men skönt!

image848

Nu är älsklingen och hans pappa ute någonstans och sätter
salt-stenar åt djuren. Är det åt renarna eller älgarna? ;s
De är i alla fall ute med pajeron mot Vojakkala hållet.
Själv sitter jag här och bloggar, ska snart ta bort sminket.
Känner att det irriterar litegrann i ögonen, så bäst att
tvätta bort sminket innan det blir värre.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0