Biltur

Wiie, snart dags att åka lite bil igen. Jag gillar seriöst att åka bil,
även fast det bara blir korta sträckor ibland. De flesta hatar att åka
flera mil med bil, men jag klagar inte - jag älskar att åka bil! :)

image842

Skulle mer än gärna åka bil ner till min morbror i Skåne.
Mamma är sträng på den punkten - NEJ. Flyg är ju så
jäkla dyrt, typ 3 000 kronor per person, om inte mer..
När man åker bil så ser man ju så mycket mer än när man
flyger. Det går i och för sig fortare med flyg, men vem har
sagt att man har bråttom? Min morbror flyttade till Skåne
för drygt 2 år sedan, och vi har inte ännu besökt honom.
Det är på tiden att vi gör det - med bil! :)

Apropå bilturer hit och dit, jag och älsklingen ska snart
till Sangis med skotern. Palovaara (?) ska svetsa fotstegen
på skotern. Kanske blir ett besök hos Dennis under tiden?
Ja, vi får se helt enkelt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0