Anonyma

Hur feg får man egentligen vara? Tror ni att ni kan trycka ner mig genom en
ynklig kommentar? Där har ni helt fel, ni kan inte trycka ner mig! Jag är stark
och blir inte ledsen för en anonym kommentar. Ni är verkligen fega ni som
kommenterar anonymt, plus att ni inte verkar veta en sak? Man kan titta
upp IP-adressen, och får på såvis reda på vart ip-adressen är ifrån.

Anonym: Störd!
IP: 194.117.165.194

Hur feg är du egentligen? Du använder skolans dator, fegskit!
Ja, jag hittade dig i registret - Kalix skola. Ni anonyma är riktigt fega
som är otroligt avundsjuka på oss bloggare. Synd att ni har ett sådant liv!
Vilken tur att vi bloggare har tusen gånger bättre liv än er anonyma skitar.
Ha det bra, ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Beckis

det är så jobbigt när nån kommenterar anonymt gaash att man inte skaffa sig nåt roligare att göra liksom :/

2008-03-10 @ 17:51:38
URL: http://becccaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0