Andra Avenyn

Nu är klockan snart 20.00, och det betyder? Precis, slå på tv:n och titta på
Andra Avenyn, SVT1. Det är ett måste!! :) Jag är helt beroende av serien,
love it. Till det måste man såklart äta något - och då passar väl fruktsallad
alldeles utmärkt? ;) Nyttigt och supergott!
Vattenmelon, Vindruvor, Kiwi, Banan, Ananas, Apelsin och Äpple innehåller
denna fruktsallad som vi har gjort. Kan lova er att det är en höjdare! ;)

image780

Ha det bra så hörs vi senare efter Andra Avenyn, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Hp

Mumsigt med fruktsallad! :)

2008-03-10 @ 20:06:46
URL: http://hanipaj.blogg.se
Postat av: Moa

okej :P jag var ut i helgen. blir kaanske utgång nu till helgen också. annars är det fest bokat nästa torsdag :D

2008-03-10 @ 20:40:02
URL: http://vpt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0