Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni en bra dag än så länge?
Själv kan jag inte klaga, jag är ledig idag. Det är riktigt skönt att vi snart har
sommarlov, det är så slött i skolan sista veckan. Är ledig idag, Torsdag och Fredag
eftersom jag inte ska gå på min skolavslutning. Jag går på eftermiddagen, när
älsklingen tar studenten! ;)

Bara för att jag varit ledig idag har jag inte haft sovmorgon - synd.. ;( Älsklingen
hade tid hos frisören 08.30, så vi fick kliva upp efter 07. Inte min dröm precis! ;p
Huvudsaken är att han blev jättefin i håret, och det blev han verkligen.
Har precis sett Våra bästa år, och litegrann av Skilda världar. Nu har jag lite
plugg framför mig, nämligen en sida engelsk grammatik. Imorgon ska jag lämna
in häftet i Gunillas fack, så bäst att göra färdigt den sista sidan. Sedan blir det
att träna litegrann på mina repliker i teatern - föreställning imorgon! :)

Nej, nu ska jag gå och plugga den där pluttiga sidan.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0