Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni haft en bra helg? Själv ska jag inte
klaga något alls! Allt har verkligen varit toppen denna helg, det är så skönt att
vara ledig från jobbet.. Imorgon börjar det igen, då går vi 08.00 - 14.00, rätt
bra tid men det blir att städa för fullt (hela veckan..)! Men men, så är det.. ;p

Igårkväll var vi på China och åt, yummie! Sedan åkte vi ut och raggade - haha. :D
Var till Stenbäcken, Bjumis (tittade på älsklingens bil), och sedan till Sangis.
Visade Henkes systers hus åt Ann, det är riktigt stort - och fint! :) Kom hem typ
22.30, efter att ha varit förbi hotellet och tittat på allt folk. Såg filmen Tonårsliv
som jag redan sett ett x-antal gånger..

Vaknade idag klockan 10.00, och var helt pigg! :) Har ätit frukost för en stund
sedan, och nu sitter jag här för att blogga en snabbis. Kan passa på att säga
en sak; Idag är sista dagen jag har tillgång till internet (igen).. Eftersom jag
åker till mamma idag, då har jag ingen tillgång till internet.. Kanske hinner
in före jobbtiden på skolan, men det är inte säkert. Nej, nu ska vi ut på stan!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0