Solen skiner

Solen skiner - och jag sitter inne.. Nejdå, det är inte så farligt som det låter!
Vi slutade redan efter 13.00, så jag skyndade mig hem för att hinna sola.
På skolan satt vi också och solade, i "askkoppen" faktiskt. ;b

Här hemma tog jag med mig laptopen och gick ner för att sola.
Satt och redigerade min Engelska B-recension, lite stavfel och sånt smått.
Träffade även på Ann där nere så vi pratade en snabbis innan hon gick iväg.
Nu sitter jag här inne, det kokar ute.. Det är jättetråkigt att sitta ensam ute
och sola, men jag lyckades ju hålla mig en timme i solen. Älsklingen får
komma med mig ut och sola sedan när han kommer hem, just nu är han
i Bjumis hos sina föräldrar och kopplar el. Hans mamma börjar jobba 16.00,
och då skulle han åka ner med henne eftersom de har lokalen brevid oss.

Till middag blir det att värma söndagens mat, har jättemycket kvar. Men det
gör absolut ingenting, det är ju så yummie! :) Ska sedan försöka få
älsklingen och sola med mig, härligt! Hoppas man blir lite brunare i alla fall.
Just nu är jag nästan blekfis trots att Josefin och de andra tyckte jag var
brun i Skellefteå. ;p Under helgen ska jag verkligen steka på balkongen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

hehhe :)

2008-06-03 @ 16:39:34
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0