Solat och Fotboll

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra kväll? Själv kan jag inte klaga!
Efter Rallycrossen gick vi ner för att sola en stund, schööönt! :) Kanske fick lite
färg i alla fall? Näsan är då röd/brun, som alltid.. Gick sedan till Trocadero för
att äta en ljuvlig middag som pappa bjöd oss på (som examen/student present).
Tack så mycket pappa, det var übergott!


             Haha, jag ser död ut.. Ser ut som en likkista!

Efter Trocadero-besöket åkte vi hit till Bjumis, där vi nu befinner oss..
Vi väntar fortfarande på Henkes brorsa (har väntat sen 16-tiden), men de verkar
aldrig komma som de lovat - så vi åker nog hem snart igen.. :) Som tidsfördriv
här, då har vi sett Fotbolls-EM, och vad det var spännande! Dessvärre orkade
Sverige inte hela matchen, så Spanien vann med 2-1.. ;(

Nej, nu ska jag göra annat. Kanske umgås med älsklingen? :)
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0